Subject: AS Viimsi Vesi seisukoht projekteermistingimustele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 14:26:16 +0300

Tere

AS Viimsi Vesi edastab seisukoha Riigitee 11254 Muuga tee km 1,50 - 2,51 
asuva lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimustele

Lugupidamisega

AS Viimsi Vesi
Paelille tee 1, Lubja küla
74010 Viimsi vald, Harjumaa

Tel: 6 066 848
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viimsivesi.ee <http://www.viimsivesi.ee/>

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 13. juuni 2024 13:38
Adressaat: [email-masked]; Imatra Elekter Aktsiaselts 
<[email-masked]>; AS Gaasivõrk <[email-masked]>; Elering AS 
<[email-masked]>; Telia Eesti AS <[email-masked]>; Aktsiaselts Milstrand 
<[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11254 Muuga tee km 1,50-2,51 asuva lõigu 
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 13.06.2024

Registreerimise number: 8-1/24-079/10440-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>